Hjælp Kontakt Log ind Webmail

Arkiv

Ekstraordinære Generalforsamling den 16. februar kl.19.00 i STIF Hallen

Indsendt af Henrik Andersen (henrik) den 08 Feb 2015
Arkiv >> Arkiv

Ekstraordinære Generalforsamling den 16. februar kl.19.00 i STIF Hallen

Som tidligere udmeldt står vi til den Ekstraordinære Generalforsamling den 16. februar og mangler en fodboldformand og 2 suppleanter.

Det er bestyrelsen bekendt at Patrick Hiilbig Bæk Blom-Bachstein via Facebook har tilkendegivet, at han agter at opstille som fodboldformand ved den Ekstraordinære Generalforsamling. Det er desværre ikke nok med en enkelt tilkendegivelse, vi mangler stadig to suppleant til bestyrelsen, for at sikre foreningens fortsatte eksistens. Der kunne sidde andre derude, som også gerne vil stille op, nu man har fået budskabet ud. Så hvis der er flere, som har lyst til at involvere sig i arbejdet, er man stadig velkomne til at melde sig.

Det er vigtigt, at så mange medlemmer som muligt møder op til den Ekstraordinære Generalforsamling, hvis man har interesse for foreningens fremtid, såfremt der ikke findes både en formand og to suppleanter.

HUSK al træning inden for alle idrætsgrene er aflyst mandag den 16. februar fra kl. 16.00, så der er tid til at deltage i den Ekstraordinære Generalforsamling.

For at ingen skal være i tvivl om, hvilke opgaver der er for en fodboldformand og udvalget, er de oplistet her:

  • Møder med kommunen vedr. baner/mål/lys/klipning osv.
  • Møder 1 gang månedligt med bestyrelsen
  • Møder 3-4 gange årligt med trænere
  • Arrangere sociale ting for trænere
  • Arrangere fodbold opstart forår og efterår udendørs
  • Arrangere juleafslutning indendørs
  • Tilmelding af hold til løbende turneringer både inde og ude
  • Tilmelding og betaling for hold tilmeldt stævner inde og ude
  • Kontakt til trænere
  • Fordeling af træningstider ude og inde i samarbejde med trænere
  • Finde trænere til holdene inde og ude
  • Holde styr på boldrum
  • Holde styr på udstyr
  • Holde styr på spilletøj
  • Fordeling af spilletøj til de enkelte hold
  • Klare indkøb af udstyr, bolde, spilletøj
  • Kontakt til evt. sponsorer
  • Oprettelse af alle hold i Conventus til betaling af kontingent
  • Check op på betaling af kontingent for alle hold
  • Kontakt til forældre vedr. tilmelding/betaling osv.
  • Sørge for korrekte oplysninger på www.sorring.dk vedr. trænere/træningstider/hold/kontingent mm.
  • Arrangere fodboldskole
  • Arrangerer turneringer i Sorring, både inde og ude
  • Kontakt til DGI og DBU
  • Tilmelding af trænere til kurser og uddannelse
  • Møder med DGI og DBU vedr. de tilbud de har
  • Fordeling af mails fra turneringer/stævner/DBU/DGI til de relevante trænere
  • Sørge for økonomien i fodboldafdelingen hænger sammen
  • Hjælpe ved fælles arrangementer for STIF. (Fx familiedag)
  • Støtte op om OK arrangementer i Sorring
  • Kontakt vedr. flytning af kampe
  • Kontakt til Silkeborg IF vedr. klubsamarbejde/udviklingssamarbejde for ungdomsspillere
  • Kontakt til AC Silkeborg vedr. udviklingsarbejde for pigehold
  • Indhente pædofiliattester på trænere
  • Lav afregning af løn til trænere

Dette er en stor opgave at påtage sig ene mand. Derfor vil det være ekstremt vigtigt for den nye formand at få et fodboldudvalg til at hjælpe sig. To af de nuværende træner vil meget gerne deltage i fodboldudvalget, men der mangler mindst to mere. Så spørg også gerne jer selv, venner og bekendte om de kunne tænke sig at være med i et udvalg.

Hvis du har yderligere spørgsmål til, hvad en udvalgs- eller formandspost indebærer, kan du kontakte Lars Mikkelsen, lars_mikkelsen@live.dk, 28 27 03 56 eller Jørgen Wachs, j.wachs@mail.dk, 20 21 89 62.

Vel mødt den 16. februar kl. 19.00 i STIF Hallen

Med venlig hilsen

Bestyrelsen

Sidst ændret: 21 Feb 2015 kl. 21:19

Tilbage

Undersider

 
© 2011-2018 Landsbyen Sorring || Design: Kreativweb.dk